Ies Polska debiutuje na Festiwalu Marketingu

0
570

Do wystawców wrześniowego Festiwalu Marketingu dołączyła firma Ies Polska. Działająca na rynku od 2005 firma oferuje szeroki wybór koszulek, bluz i innych artykułów. W swojej ofercie posiada łącznie 3 marki: Fruit of the Loom, Russell oraz Result. Dzięki temu, klienci mają dostęp do całorocznej oferty.

Udział we wrześniowych targach to dla firmy kolejna możliwość żeby być bliżej klienta. – Ten rok to dla nas jeszcze bardziej elastyczne działanie, dostosowanie się do indywidulanych potrzeb naszych odbiorców oraz zrozumienie potrzeb całego rynku. Aby właściwe rozpoznać potrzeby naszych klientów, jak i potencjalnych odbiorców niezbędny jest bliski kontakt. Te targi to dobre miejsce aby zarówno pozyskać Klientów oraz utrzymać dobre relacje ze stałymi partnerami – mówi Tomasz Bylczyński z Ies Polska.

Ten rok to również dla firmy czas świętowania. – Uwieńczenie naszego 10-letniego doświadczenia w branży chcemy też pokazać na Festiwalu Marketingu. Całość naszej oferty wystawienniczej to grupa marek, która stanowi asortyment zaspokajający całoroczne potrzeby. Fruit of the Loom – najlepszy stosunek ceny do jakości; Russell – uzupełnienie oferty o produkty premium dla najbardziej wymagających oraz Result – odzież outdoorowa, zaspokajająca potrzeby sezonu zimowego. To wszystko uczestnicy targów znajdą na naszym stoisku wystawienniczym – tłumaczy Tomasz Bylczyński.

W 2016 roku producent odzieży reklamowej Fruit of the Loom wprowadza nowe produkty na rynek oraz nowe kolory do najlepiej sprzedających się produktów. Analogicznie, znajdą się one w ofercie oficjalnego dystrybutora marki – Ies Polska i zostaną zaprezentowane na Festiwalu Marketingu.

Festiwal Marketingu po raz pierwszy odbędzie się w trzech halach centrum wystawienniczego EXPO XXI. Więcej informacji TUTAJ.

Partnerem strategicznym targów jest www.giftsonline.pl – największa wyszukiwarka gadżetów online.

www.festiwalmarketingu.pl

www.iespolska.pl

KL