Referencje

PROMO SHOW 2016

– Wszelkie inicjatywy, zwłaszcza te regionalne, pozwalające na jeszcze większą integrację branży to doskonała sposobność na omówienie bieżących spraw, poznanie nowości, zacieśnienie kontaktów, ale także to dobra praktyka dla innych branż. PROMO SHOW odbyło się w trzech miejscach, między innymi w Katowicach, w Muzeum Śląskim, gdzie pod ziemią mogliśmy zobaczyć nie tylko co proponuje branża na koniec roku, ale również poszerzyć wiedzę z zakresu marketingu strategicznego, event marketingu czy innych tematów poruszanych podczas trwającego równolegle Silesia Marketing Day. Oby więcej takich inicjatyw! Gratuluję organizatorom zaangażowania i pasji jaką mogliśmy dostrzec nie tylko w Katowicach, ale także w innych miastach.

dr Edyta Lisowska, Prezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, Dyrektor Zarządzający EBLIS B&L

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w ubiegłorocznej edycji PROMO SHOW. Największym atutem wydarzenia jest jego lokalizacja – trzy duże miasta w różnych częściach Polski pozwalają na spotkania kontrahentami, z którymi współpracujemy na co dzień oraz na pozyskanie nowych odbiorców na ich lokalnych rynkach. Ilość odwiedzających przerosła nasze oczekiwania, rozmowy były bardzo owocne, największym zainteresowaniem cieszyły się produkty związane ze zbliżającym się sezonem zimowym, takie jak skrobaczki czy słodkie kalendarze adwentowe.  Z pewnością weźmiemy udział w kolejnej edycji.

Olga Podkowińska, Account Executive, elasto form Polska

– Jako producent materiałów reklamowych z filcu wzięliśmy udział w ubiegłorocznych targach PROMO SHOW. Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że nasze produkty cieszyły się tak ogromnym zainteresowaniem. Dziękujemy wszystkim za wizytę na naszym stoisku i za słowa uznania, które usłyszeliśmy. Firmie OOH magazine nie można odmówić profesjonalnego podejścia do tematu targów. Wysoki poziom organizacyjny zapewnił wystawcom spokój i porządek – szczególnie przy montowaniu i rozmontowywaniu stanowisk, a odwiedzającym komfort i swobodę w przemieszczaniu się pomiędzy wystawcami. Szczególnie duże zainteresowanie wzbudziły targi w Katowicach – i tam udało się też nawiązać najwięcej kontaktów handlowych. PROMO SHOW 2016 wspominamy bardzo miło i z przyjemnością wybierzemy się na nie kolejny raz!

Joanna Cieślińska, Junior Product Manager Entrymedia

 – Regionalne spotkania dedykowane przedstawicielom branży reklamowej to strzał w dziesiątkę. Ostatnia edycja PROMO SHOW po raz kolejny okazała się sukcesem. Mieliśmy możliwość w ciągu trzech dni spotkać się z wieloma naszymi klientami, a także poznać nowe firmy – potencjalnych naszych nowych odbiorców. PROMO SHOW do doskonała okazja do przedstawienia naszej pełnej oferty przed najważniejszym dla branży upominkowej okresem. Podczas ostatniej edycji, po raz pierwszy poza Warszawą, zaprezentowaliśmy nową markę w naszej ofercie – PO: (kubki termiczne oraz szklanki z zaparzaczami) oraz galanterię skórzaną marki Cross. Organizatorom gratulujemy kolejnego udanego przedsięwzięcia.

Adam Chmielewski, Dyrektor Zarządzający EXPEN

– Jesteśmy uczestnikiem FestiwalMarketingu.pl oraz PROMO SHOW od ich pierwszych edycji, widzimy zatem jak oba wydarzenia rozwijają się i nabierają rozpędu. Każdego roku zwiększa się liczba uczestników – wystawców i zwiedzających. Myślę, że mają na to wpływ świetna organizacja i promocja imprez, wyjątkowe wsparcie ze strony organizatora, a także towarzyszące konferencje, z wciąż nowymi i ciekawymi prelekcjami, będące doskonałym uzupełnieniem wydarzeń. To idealny czas na prezentacje ofert w branży reklamowej w drugiej połowie roku przed Świętami Bożego Narodzenia i końcem roku.

Maja Pietkiewicz, Członek Zarządu Friends

– Firma GREMO Jacek Sikorski  po raz kolejny uczestniczyła w PROMO SHOW. Udział w PROMO SHOW daje nam możliwość bezpośredniego kontaktu z dotychczasowymi klientami oraz pozyskanie nowych kontaktów biznesowych. Ilość zwiedzających i zainteresowanie naszym stoiskiem przerosło nasze oczekiwanie. Duże uznanie dla organizatorów za całe przedsięwzięcie. Dobra organizacja i perfekcyjny serwis!!!

Jacek Sikorski, właściciel GREMO

– FestiwalMarketingu.pl wraz z Promo Show to najlepsza pod względem organizacji impreza targowa dedykowana branży reklamowej w Polsce. Jak co roku, również i tym razem organizatorzy dołożyli wszelkich starań, aby zarówno odwiedzający, jak i wystawcy czuli się naprawdę wyjątkowo. Świetna atmosfera, doskonała komunikacja i proaktywne podejście do każdej zgłoszonej sprawy. Do tego pełna moc marketingowych możliwości dla każdego odwiedzającego. Po raz ósmy dziękujemy w imieniu swoim i naszych partnerów. I już czekamy na kolejną edycję imprezy.

Wojciech Morawski, Marketing Manager, Inspirion Polska

– Cieszymy się, że mogliśmy wziąć udział w PROMO SHOW 2016 w Katowicach. Dzięki profesjonalnej organizacji całego spotkania oraz opiece, którą otoczyli nas organizatorzy mogliśmy skupić całą swoją uwagę na tym co najważniejsze. W miłej i kameralnej atmosferze odbyliśmy wiele spotkań i rozmów  z naszymi stałymi klientami, mieliśmy okazje zapoznać nowe firmy oraz jak najlepiej zaprezentować swoją ofertę. Dziękujemy i do zobaczenia w kolejnej edycji.

Beata Buczyńska-Tatarek, Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu RITTER-PEN

– Jako firma, która wcześniej nie miała do czynienia z tą formę prezentacji targowej, jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni organizacją i skalą klientów odwiedzających PROMO SHOW. Z pełną świadomością możemy powiedzieć, że będzie to stały punkt w naszym kalendarzu eventów i targów.

Paweł Barański, Dyrektor ds. Sprzedaży SDX Towels

– Było nam niezmiernie miło uczestniczyć w ubiegłorocznej edycji targów PROMO SHOW. Organizacja była na wysokim poziomie, dzięki czemu przez te 3 dni imprezy mogliśmy spotkać się z satysfakcjonującą liczbą odwiedzających. Z roku na rok targi nabierają większego rozmachu i pretendują do miana jednej z lepszych imprez w branży reklamowej, z naszego punktu widzenia mogącej w przyszłości konkurować z takimi wydarzeniami jak targi RemaDays. Jedynym odczuwalnym minusem tej imprezy jest brak gości z zagranicy.

Philippe Schroeijers, Prezes firmy WEST Polska

REFERENCJE PROMO SHOW 2015

– Cieszymy się ze spotkania z czołowymi dostawcami, którzy pofatygowali się do nas nad morze. Doceniamy taką formę kontaktu i samą formułę eventu. Najważniejsze są relacje, które można budować podczas takich biznesowych spotkań –  Beata Sobik, z firmy Pogotowie Gadżetowe z Gdańska.

 

– Większość rzeczy znana jest nam z katalogów jednak jak się zobaczy je na żywo, dotknie, zobaczy jakoś wykończenia ma się lepsze możliwości sprzedaży. Spotkanie bardzo udane. Doceniam fakt, że tak wiele firm odwiedziło Gdańsk i miałem możliwość się z nimi spotkać bezpośrednio Leon Michalewski, Agencja reklamowa ARBO, Gdynia.

 

Siła gadżetów to ich praktyczne zastosowanie. Spotkanie, na których je pokazujemy służą do tego, żeby zbudować dobre i wzajemne relacje. Zapraszamy serdecznie na spotkania z naszą branżą organizowane przez OOH magazineZbigniew Grzeszczuk, wiceprezes PIAP.

 

Bardzo cieszy mnie formuła spotkań z dostawcami tego typu jak road show. Fajnie, że dostawcy przyjeżdżają do nas, pokazują nowości abyśmy lepiej mogli sprzedawać gadżety, które są niezwykle ważnym elementem pracy agencji reklamowych i nie tylkoEwelina Lisowska, Agencja Reklamowa EBLIS, Chorzów.

 

O szkoleniach Al Fianco:

 

Szkolić powinniśmy się całe życie, dotyczy to każdej branży i każdego pracownika. Miałem okazję uczestniczyć w Akademii Sprzedaży AlFianco, myślę, że jej uczestnicy coś kreatywnego, inspirującego dla siebie z akademii wynieśli – Piotr Żelichowski, właściciel Agencja Double.