Jako ekskluzywny dystrybutor marki RITUALS na rynku hurtowym, przywiązujemy ogromną wagę do tego, gdzie i w jakiej formie się wystawiamy. Coroczna decyzja o uczestnictwie w Promo Show jest dla mnie oczywista, ale wynika zawsze z bardzo konkretnych przesłanek! Oczekiwania mam spore, ale do tej pory jestem w pełni usatysfakcjonowany i Trendfactory pokaże się tutaj również za rok.
Świetny kontakt z organizatorami, duży profesjonalizm w działaniu, dobra lokalizacja i ogromna rozpoznawalność na rynku reklamowym. A co najważniejsze z punktu widzenia wystawcy: z każdym rokiem popularność imprezy rośnie i przyciąga ona kluczowych klientów w tej branży. W 2025 roku spotkało się z nami blisko 300 osób, reprezentujących firmy reklamowe z 14 krajów Europy. Liczby mówią same za siebie!
Maciej Stygar, Trendfactory B2B partner Rituals
PROMO SHOW 2024:
Wprowadzając na polski rynek nową w B2B markę, decyzja o wybraniu targów, na których chcemy się zaprezentować była jedną z kluczowych. Jako ekskluzywny dystrybutor marki Rituals na rynku hurtowym, przywiązujemy ogromną wagę do tego, gdzie i w jakiej formie się wystawiamy. Opierając się na swoim wcześniejszym doświadczeniu, decyzję o uczestnictwie w PROMO SHOW 2024 podjąłem jako jedną z pierwszych i już mogę ocenić, że była trafiona! Oczekiwana miałem spore, ale jestem w pełni usatysfakcjonowany i Trendfactory pokaże się tutaj również za rok. Świetny kontakt z organizatorami, duży profesjonalizm w działaniu, dobra lokalizacja i ogromna rozpoznawalność na rynku reklamowym. A co najważniejsze z punktu widzenia wystawcy: z każdym rokiem popularność imprezy rośnie i przyciąga ona kluczowych klientów (nie tylko z Polski!) w tej branży.
Maciej Stygar, Trendfactory.